مهندسی کشاورزی - زراعت

آموزش و ترویج تولیدات کشاورزی

مهندسی کشاورزی - زراعت

آموزش و ترویج تولیدات کشاورزی

عکس هایی از گیاه روغنی سویا



منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستیم


Email: mafi.hassan@gmail.com

Mobile: 09191878456







نظرات 4 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 23:31 http://uni87.blogfa.com

سلام.ممنون که سر زدین به وب محقر ما! بعد از این همه مدت اومدم دیدم همه عکسای وبم پاچیده حالم گرفته شد

مهدی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 http://breeder.blogfa.com

سلام. عکسها و تصاویر زیبایی انتخاب کرده اید. اگرچه بر سرعت بالا امدن صفحه تاثیر گذاشته است0 موید باشید

میثم جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:21

سلام حسن آقا دوست من مطالب وب تو خیلی خوب و عالی بود من بیشتر مطالبت رو ذخیره کردم انشاءالله در کارات مثل این وب موفق باشی
راستی آموزش sas و دانلود مقاله علف هرز هم فیلتر شده بود لطف کن برام ایمیل کن
میخواستم وب تو رو بذارم پیوند وب خودم با اجازه

حسین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:34

سلام
به گزارش کار آموزی من کمک کردی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد